Szállítási és fizetési mód - FABULO Magyarország
- 25 000 Ft feletti
vásárlás esetén a szállításINGYENES - Azonnali szállítástermékeink több mint 90%-a megtalálható raktárunkban
- 30 napon belüli termék visszaküldési lehetőség ingyenes csomag felvétellel
SZÁLLÍTÁSI MÓDOK
Packeta Csomagpont - Átvételi hely990 Ft Bővebben ›
A termék kiszállítása az ön által kiválasztott Packeta Z-pont kézbesítési átvevőhelyre vagy a Packeta Z-BOX csomagautomatába történik. Ez a szállítási mód csak max. 5 kg-os küldemények esetén lehetséges és választható.
A csomagot a Z-pont átvevőhelyen 7 napig tárolják, míg a Z-BOX esetében ez 2 nap, amit 1 nappal lehet meghosszabbítani. Ha az adott időszakon belül nem veszi át a csomagot, a rendelés visszaküldésre kerül a raktárunkba.
Rendszeresen tájékoztatjuk önt küldeménye állapotáról emailben (az első emailben egy követési számot is kap, amellyel bármikor nyomon követheti küldeménye állapotát a www.packeta.hu weboldalon), sms-ben, és a Packeta mobilapplikációján keresztül is. Amint küldeménye átvehetővé válik, emailben és sms-ben is kap egy kódot, amivel átveheti a csomagot. A csomagot az átvételi ponton azonnal kicsomagolhatja, és szükség esetén vissza is küldheti, ha a megrendelt termék bármilyen okból nem felel meg önnek.
A Packeta ügyfélszolgálatot a 06 1 400 8806-os telefonszámon érheti el (hétfő, kedd, szerda, péntek 8:00-18:00 és csütörtökön 8:00-20:00 óra között). Ha küldeményével kapcsolatban bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon FABULO ügyfélszolgálatunkhoz a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
GLS CsomagPont – Átvételi hely1 490 FtBővebben ›
A termék kiszállítása az ön által kiválasztott GLS CsomagPont átvételi pontra történik. Vegye igénybe a csomagátvételi pontra történő kézbesítés előnyeit, és így az önnek legmegfelelőbb időpontban veheti át csomagját. Ez a szállítási mód csak max. 20 kg-os küldemények esetén lehetséges és választható. Az ennél nehezebb csomagokat kizárólag házhoz szállítással, az ön címére kézbesíthetők. Kérjük, hogy ebben az esetben válassza a listából a következő opciót: GLS Futárszolgálat.
A küldemény a GLS CsomagPont üzleteiben legfeljebb 5 napon át vehető át, ez az önkiszolgáló átvételi állomásokon 3 nap. Amikor a csomagot a GLS CsomagPontra szállítják, a csomag átvételének időpontjáról sms-ben kap értesítést.
A GLS ügyfélszolgálata a 06 29 88 66 70-es telefonszámon érhető el munkanapokon 7:00-18:00 óra között. Ha küldeményével kapcsolatban bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon FABULO ügyfélszolgálatunkhoz a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
GLS Futárszolgálat – Házhoz szállítás1 490 FtBővebben ›
A megrendelt termék kiszállítása GLS futárszolgálattal az ön által megadott címre történik. A csomag kézbesítésének napjáról emailben és sms-ben küldünk önnek értesítést. Ammenyiben a kézbesítés időpontja nem felel meg önnek, néhány kattintással könnyedén megváltoztathatja annak napját vagy akár címét is. Továbbá, átirányíthatja csomagját a GLS CsomagPont hálózatának gyűjtőpontjaira is, ahol csomagja akár 5 napig is várakozik önre. Nincs többé egész napos várakozás a kézbesítésre: a kézbesítés napján sms-t kap, amelyben megadjuk, hogy csomagját milyen napszakban, időintervallumban kézbesítjük. Ha az utánvétes fizetési módot választotta, készpénzzel vagy bankkártyával is fizethet a GLS futárnál a kézbesítéskor.
A GLS ügyfélszolgálata a +36 20 890 0660-as telefonszámon érhető el munkanapokon 7:00-18:00 óra között. Ha küldeményével kapcsolatban bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon FABULO ügyfélszolgálatunkhoz a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Express One Futárszolgálat – XXL házhoz szállítás14 900 FtBővebben ›
A megrendelt termék kiszállítása Express One futárszolgálattal az ön által megadott címre történik. A csomag kézbesítésének napjáról emailben és sms-ben küldünk önnek értesítést. A kézbesítés napján a futár sms-ben értesíti önt az érkezés időpontjáról.
Amennyiben az utánvétes fizetési módot választotta, készpénzzel vagy bankkártyával is fizethet az Express One futárnál a kézbesítéskor.
Az Express One ügyfélszolgálata a 06 1 8 777 400-as telefonszámon érhető el. Ha küldeményével kapcsolatban bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon FABULO ügyfélszolgálatunkhoz a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Dachser Futárszolgálat – XXL házhoz szállítás14 900 FtBővebben ›
A túlméretes és túlsúlyos termékek kiszállítása Dachser futárszolgálattal az ön által megadott címre történik. Ezek a túlméretes és túlsúlyos termékek – pl. fix, kozmetikai és elektromos kezelőágy – nem felelnek meg a normál csomagszállítás feltételeinek. FONTOS: amennyiben a kezelőágyhoz kiegészítőket is rendel, szállítási költséget csak a kezelőágy után számolunk fel.
A Dachser ügyfélszolgálata a +36 26 532 000-as telefonszámon érhető el. Ha küldeményével kapcsolatban bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon FABULO ügyfélszolgálatunkhoz a 06 1 700 9448-as telefonszámon.
Várható kézbesítés
A várható kézbesítésről az egyes termékek adatlapján található elérhetőségi információ alapján tájékozódhat:
Elérhetőség | Várható kézbesítés |
Raktáron (24/48 órás kiszállítás) |
A 11:00 óráig megrendelt terméket még aznap kiküldjük és 1-2 napon belül kiszállítjuk. |
Raktáron a beszállítónál | Közvetlenül a gyártótól kerül kiszállításra a termék. A kiszállítás általában 4-5 munkanap, vagy az adott terméknél leírtak szerint történik. |
Gyártás megrendelésre (1/2/3 hét) |
A megrendelő igényei szerint, az egyedi gyártás alapján készülő termékek esetében a várakozási idő a gyártási idővel meghosszabbodik (megjelölés szerint). A legyártást követő legrövidebb időn belül a termék kiszállításra kerül (általában 2-3 munkanap). |
Úton a beszállítótól | A termék azonnal kiszállításra kerül, amint beérkezik raktárunkba. Az áru általában úton van a beszállítótól hozzánk, és napokon belül elérhetővé válik. Nem kötelező érvényű foglalással a termék előrendelhető. Az áru kiszállítása előtt felvesszük önnel a kapcsolatot, hogy véglegesíthesse rendelését. |
FIZETÉSI MÓDOK
Banki átutalásingyenesBővebben ›
A terméket előre, banki átutalással fizeti ki. Miután elküldte a megrendelését, emailben elküldjük önnek az átutaláshoz szükséges adatokat. A termék kiszállítására csak azután kerül sor, miután a fizetés jóváírásra került a számlánkon.
FONTOS: Az egyedi gyártással készülő termékek megrendelése kizárólag banki átutalással fizethető ki.
Bankkártyás fizetésingyenesBővebben ›
Azonnali fizetési lehetőség a GoPay fizetési kapun keresztül történik: Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic vagy Maestro bankkártyával. A fizetés azonnal jóváírásra kerül, a terméket pedig a megrendelés feldolgozása után küldjük ki önnek.
Google PayingyenesBővebben ›
Azonnali fizetés Google Pay alkalmazással. A Google Wallet segítségével a telefonjával fizethet a megrendelt termékért. A fizetés azonnal jóváírásra kerül, a terméket pedig a megrendelés feldolgozása után küldjük ki önnek.
Apple PayingyenesBővebben ›
Azonnali fizetés az Apple Pay alkalmazással. Az Apple Pay olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi az iPhone-nal, Apple Watch-al vagy az iPad-el segítségével történő fizetést. A fizetés azonnal jóváírásra kerül, a terméket pedig a megrendelés feldolgozása után küldjük ki önnek.
PayPalingyenesBővebben ›
Biztonságos fizetés PayPal-on keresztül. A fizetés azonnal jóváírásra kerül, a terméket pedig a megrendelés feldolgozása után küldjük ki önnek.
Utánvételes fizetés290 FtBővebben ›
A megrendelt termék díját készpénzben vagy bankkártyával fizeti ki a futárnak a termék átvételekor.